Короткий опис(реферат):
У статті висвітлюється проблема формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю у процесі позааудиторних форм діяльності. Автором виділено ряд провідних форм роботи зі студентами-хореографами, серед яких: творчі зустрічі, участь у навчально-методичних семінарах, майстер-класах, творчі екскурсії, хореографічний ансамбль, концертна діяльність, участь у фестивалях, педагогічна практика, науково-дослідна робота, самостійна робота. Досліджено, що позааудиторна мистецько-хореографічна діяльність, яка ґрунтується на інтерактивній взаємодії викладача і студента, сприяє самовдосконаленню та творчому розвитку, мотивує до самостійності та творчості, пробуджує ініціативність.