Короткий опис(реферат):
Мета:встановити ефективність розробленої структурно-змістової моделі формування ціннісних орієнтацій на фізичну культуру студенток педагогічних спеціальностей. Матеріал: дівчата педагогічних спеціальностей, які були віднесені до контрольної групи (28 осіб) та експериментальної (30 осіб). Для встановлення ефективності моделі формування ціннісних орієнтацій застосовувалось соціологічне анкетування, тестування фізичної та теоретичної підготовленості, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати: Встановлено, що оптимальним в технології реалізації структурно-змістової моделі формування ціннісних орієнтацій на фізичну культуру в майбутніх вчителів української філології в процесі занять фізичним вихованням є поєднанням чотирьох блоків (теоретичного, методичного, практичного і управлінського), що забезпечує вплив на фізичну та духовно-інтелектуальну сторони студенток. Висновки: Доведено, що через активне пізнавальне включення в традиції і звичаї українського народу відбувається утвердження психологічної і соціальної готовності дівчат до проведення культурних заходів з елементами рухової активності в особистій і майбутній фаховій практиці.