Факультет мистецтв: Recent submissions

  • Базильчук, Леонід Володимирович; Пічкур, Микола Олександрович (Основи художньої кераміки : Навчально-методичний посібник. – Умань : АЛМІ, 2009. – 84 с., 2009)
    У посібнику представлено історичний і теоретико-методичний матеріал, призначений для забезпечення курсу практичного навчання в керамічних майстернях вищих, середніх спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладах. ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Удосконалення форм і методів підготовки професійно компетентних працівників освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 19 - 20 квітня 2011 р.). - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 90-91., 2011-04-20)
    На підставі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури визначено компоненти, що характеризують професійну культуру вчителя образотворчого мистецтва: когнітивний, емоційний і діяльнісний.
  • Пічкур, Микола Олександрович (Пічкур М. О. Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії / М. О. Пічкур // Викладач і студент : розвиок ефективного співробітництва. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 21 - 22 жовтня 2010 р.). - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 31-33., 2010-10-22)
    В організації взаємин викладачів і студентів доцільно: 1) активізувати взаємодію факторів «провідності» і співпраці при організації педагогічного процесу; 2) формувати в студентів почуття професійної соборності з викладачами; ...
  • Пічкур, Микола Олександрович; Демченко, Ірина Іванівна (Пічкур М. О. Принципи художньо-естетичного аналізу живописних творів у початкових класах / М. О. Пічкур, І. І. Демченко // Спільна робота школи, сім’ї, громадськості з формування особистості, громаданина України. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 18 -19 травня 2010 р.).-Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 51-52., 2010)
    Застосування вчителем принципів художньо-естетичного аналізу живописних творів активізуватиме почуття й переживання учнів, стимулюватиме активний спосіб оволодіння художніми знаннями й прийомами розумової діяльності, ...
  • Пічкур, Микола Олександрович; Демченко, Ірина Іванівна; Базильчук, Леонід Володимирович (Методика викладання образотворчого мистецтва: позакласна робота: Навчальний посібник. – Умань: Алмі, 2010. – 264 с., 2010)
    У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретичні основи позакласної роботи з образотворчого мистецтва в школі й методичні матеріали з її організації. Подано зразки планування позакласної роботи, розкрито особливості ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.). - Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. - С. 90-93, 2013-10-08)
    Урахування необхідності застосування інтегративних засад вивчення композиції в мистецькій освіті зумовлює розроблення відповідної моделі, що містить три рівні поєднання змісту фахових дисциплін: взаємодія різних видів ...
  • Сирота, Зоя Миколаївна (2013)
    В тезах розкрито перспективні форми і методи музично виховної системи Німеччини і вітчизняна музично-виховна практика
  • Сирота, Зоя Миколаївна (2013)
    В тезах розкрито сутність імпровізації як творчо-пізнавальний процес.
  • Сирота, Зоя Миколаївна (2013)
    В тезах розкрото інтегративні художньо-педагогічні технології проективного моделювання в мистецькій освіті
  • Сирота, Зоя Миколаївна (2013)
    У статті розглядаються теоретичні підходи до проблеми сприйняття творів мистецтва як процесу відображення в пізнанні людини художнього образу. Досліджується сутність таких понять, як сприйняття, образ, художній ...
  • Сирота, Зоя Миколаївна (2013)
    У статті розглядаються теоретичні підходи до проблеми підготовки нової генерації педагогічних кадрів у системі художньої освіти Окреслюється необхідність вирішення завдань удосконалення процесу професійно-педагогічної ...
  • Сирота, Зоя Миколаївна (2013)
    У статті розглядаються теоретичні підходи до проблеми підготовки нової генерації педагогічних кадрів у системі художньої освіти Окреслюється необхідність вирішення завдань удосконалення процесу професійно-педагогічної ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Проблеми психології творчості : Тези доповідей Всеукраїнського науково-методичного семінару (Умань, 17 березня 2011 р.). - Умань: ПП Жовтий, 2011. - С. 91-94., 2011-03-17)
    Діяльнісна основа композиції суб’єкта творчості визначається: потребами у створенні і рецепції композиції в її універсальному значенні; мотивами, які спонукають композиційну діяльність; уміннями компонувати; рефлексивними ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Візуалізація як спосіб міжкультурних трансформацій: Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 14–15 жовтня, 2009 р. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2009. - С. 3133, 2009-10-15)
    Структура професійної культури майбутнього фахівця-дизайнера складається з аксіологічного, діяльнісного й особистісного компонентів.
  • Пічкур, Микола Олександрович (Вісник Черкаського національного університету. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2009. – С. 104-107., 2009)
    У статті актуалізовано проблему формування підприємницької культури майбутнього дизайнера, розглянуто суть цього феномена й обґрунтовано необхідність використання системного підходу як ефективної теоретико-методологічної ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Мистецтвознавство. - Тернопіль: Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. - № 1. С. 191-197., 2013)
    З’ясовано сутність проектної уяви майбутнього дизайнера, особливості та психолого-педагогічне значення використання засобів автоматичного малювання в її розвитку, оновлено методологічний ланцюг із рисунку, а також ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Збірник статей ІІ Міжнародного конгресу «Етнодизайн: європейський вектор розвитку і національний контекст» (16-17 жовтня 2013 року, м. Полтава). – Полтава: Вид. від. ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2013. – С., 2013-10-16)
    Аргументовано доцільність упровадження етнічного компонента в зміст професійної підготовки майбутнього дизайнера. На історико-мистецьких зразках показано роль використання національної колористичної, орнаментальної й ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Прага: Publiscing House “Education and Science”, 2012-06-05)
    категорія композиції є наскрізною сутнісною характеристи¬кою структури професійної культури вчителя образотворчого мистецтва і вод¬ночас чинником її формування у студентів
  • Пічкур, Микола Олександрович (Ялта: РВВ КГУ, 2012)
    У статті розкрито методологічні засади народного мистецтва, котрі пов’язано з особливостями творчої діяльності дизайнера, обґрунтовано напрями, принципи й методи формування мистецько-етнічної компетентності майбутнього ...
  • Пічкур, Микола Олександрович (Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 листопада 2012 р.). - Умань: ПП Жовтий О. О., 2012. - С.86-89, 2012)
    художньо-творчу компетентність загалом можна окреслити як універсальну характеристику особи митця, який дотримується законів, грамотно використовує засоби й прийоми гармонізації твору та постійно вдосконалює свою майстерність

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account