Педагогічна самоефективність є однією з найбільш важливих сторін
професійної підготовки вчителя. Вона дозволяє продуктивно здійснювати
професійну діяльність, ефективно взаємодіяти з учнями та колегами,
отримувати ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(Черкаський національний університет, 2006)
Одним із можливих і перспективних шляхів
підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього
педагога є підвищення його педагогічної самоефективності, яка виступає
провідною регулятивною установкою ...
В статье рассматривается значение формирования педагогической
самоэффективности в контексте евроинтеграции, анализируется влияние
профессиональной самоэффективности педагога на его саморегуляцию и
указываются возможные ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(Кримський гуманітарний університет, 2008)
Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з
проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності.
Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття,
одним із можливих і ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2005)
В статье рассматривается проблема создания рефлексивно-оценочной
среды, как условия формирования педагогической самоэффективности
будущих учителей. Автор исследует сущность понятий «педагогическая
самоэффективность», ...
У статті розглядається проблема духовності та її виховання в сучасній
педагогічній діяльності. Автор розглядає поняття «духовність», «гуманізм», а
також такі чинники формування духовності, як самоефективність, ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(поліграфічна фірма "КОЛО", 2010)
У статті розглядається сутність понять «творча самостійність»,
«педагогічна самоефективність» та її структура, теоретично обґрунтовується
вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої
самостійності ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(поліграфічна фірма "КОЛО", 2012)
У статті розглядаються теоретичні підходи щодо ролі театрального
мистецтва у процесі регуляції соціальних взаємин, удосконаленні
міжособистісної взаємодії, що сприяє оптимізації буття соціуму. Особлива
увага звернена ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007)
Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою
пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи
практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із
можливих і ...
У статті розглядається значення формування педагогічної
самоефективності в контексті євроінтеграції, аналізується вплив
професійної самоефективності педагога на його саморегуляцію та
вказуються можливі варіанти роботи ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(Черкаський національний університет, 2010)
У статті висвітлюється методика та особливості впровадження у процесі
фахової підготовки спецкурсу «Педагогічна самоефективність майбутніх учителів
музики». Автор розглядає різноманітні форми організації спецкурсу, ...
У статті визначається сутність та структура педагогічної самоефективності майбутніх
учителів музики, окреслюються деякі шляхи формування професійної самоефективності майбутніх
педагогів.
У статті розглядається проблема формування гуманістичної позиції
майбутніх педагогів. Автор розглядає поняття гуманність, гуманістична
позиція, а також вплив музики на формування гуманістичних якостей.
У статті досліджується питання формування професійної
компетентності майбутніх учителів музики, а також значення зазначеного
утворення у процесі здійснення педагогічної діяльності. Автор розглядає
необхідні знання та ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(ПНПУ ім. К.Д.Ушинського, 2011)
У даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті,
його основних принципів, значення герменевтичних умінь в інструментальній
підготовці майбутнього вчителя музики.
У тезах розглядається роль особистісно-орієнтованого підходу в процесі гуманізації навчально-виховного процесу. Автор розглядає кілька підходів щодо особистісно-орієнтованого виховання, його головні завдання та структурні ...
Тези присвячені розгляду сучасних аспектів професійного самовдосконалення учителів загальноосвітньої школи. Серед них автор розглядає: опанування інноваційними технологіями навчання; реалізація ідеї неперервної педагогічної ...
Кремешна, Тетяна Іванівна(НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013)
У статті розглядається проблема прояву та подолання хвилювання під
час сценічного виступу у майбутніх учителів музики. Розглядаючи психологічні
підходи вирішення даного аспекту сценічної підготовки, автор досліджує її
три ...
Стаття присвячена обґрунтуванню тезису про те, що музичне
мислення є необхідним фактором формування професіоналізму майбутніх
учителів музики. Розглядається сутність та специфіка музичного мислення
студентів-музикантів ...