00 DSpace/Manakin Repository

Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Возна, Зоя Олександрівна
dc.date.accessioned 2015-12-22T11:32:13Z
dc.date.available 2015-12-22T11:32:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Возна, З. О. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. О. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) [та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 76 – 85 . uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
dc.description.abstract У статті досліджується ціннісно-мотиваційний ресурс шкільного суспільствознавства (на прикладі предмету «Людина і світ») та пропонується методична модель формування та засвоєння цінностей засобами проектної діяльності на уроках суспільствознавства. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.832(07)+371.314.6;
dc.subject суспільствознавство uk
dc.subject гуманізація освіти uk
dc.subject цінності uk
dc.subject модель інтеріоризації цінностей uk
dc.subject проектна діяльність uk
dc.subject проблемні питання проектів uk
dc.subject субкультура uk
dc.subject інтеріоризації цінностей uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject технологія навчання uk
dc.title Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу