Abstract:
Cпецифічно-виконавська рухова пам’ять є одним із провідних психічних процесів, що сприяє підвищенню якості фахової інструментальної підготовки майбутніх учителів музики. Як вид комплексної професійної музичної пам’яті рухова пам’ять дозволяє ефективно й успішно здійснювати інструментально-виконавську діяльність.
У монографії представлені педагогічні умови, закономірності, принципи, методи і прийоми розвитку рухової пам’яті майбутніх педагогів-музикантів, подано власне розуміння сутності означеного феномена, висвітлена його структура й особливості прояву. На особливу увагу заслуговує представлена автором оригінальна поетапна педагогічна технологія, яка ґрунтується на методичній моделі розвитку рухової пам’яті як цілісного універсального інтегрального психічного утворення, на практичному впровадженні тематичного плану спецкурсу «Теоретико-практичні основи розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки» та практичній реалізації програми педагогічного керівництва процесом розвитку рухової пам’яті студентів на основі послідовного проходження п’яти стадій актуалізації рухової мнемічної активності майбутніх учителів музики.
Монографія призначена для музикантів-виконавців і педагогічних працівників, а також для студентів вищих навчальних закладів освіти і мистецтв 1-4 рівнів акредитації.