Abstract:
Метою статті є визначення напрямів та форм роботи з молодшими школярами на інформаційно-збагачувальному етапі дослідження з виховання лідерських якостей засобами рухливих ігор. Використано комплекс методів: аналіз психолого-педагогічної, філософської і методичної літератури; педагогічне спостереження; бесіди; ігровий метод. Обґрунтовано, що визначені та описані у дослідженні форми і методи роботи сприяли: формуванню у молодших школярів стійкого інтересу до гуманістичних цінностей як до тих чинників, які визначають лідерську поведінку; усвідомленню потреби в реалізації власного лідерського потенціалу під час рухливої ігрової діяльності; формуванню цілей власної лідерської діяльності; приведенню особистісних мотивів у відповідність до суспільних вимог і норм. Визначено, що перспективою подальших досліджень є проектування та реалізація заходів формувального етапу процесу виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор.