Короткий опис(реферат):
У дисертації розглядається актуальна проблема полікультурного виховання дітей молодшого шкільного віку. Визначено сутність цього феномена, основні форми і засоби залучення учнів до полікультурного середовища з метою виховання в них відповідних знань, умінь і навичок.
Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в практиці початкових шкіл Черкаського регіону, визначено критерії полікультурної вихованості, які стали підґрунтям для розподілу молодших школярів на типологічні групи, кожна з яких відповідала певному рівню її сформованості: високому, середньому, низькому.
Визначено та експериментально перевірено педагогічні умови підвищення ефективності полікультурного виховання учнів початкових класів.
Розроблено структуру полікультурної вихованості учнів початкових класів, зміст, форми, методи і технологію її реалізації.
Ключові слова: активні форми і методи, виховна робота, молодші школярі, полікультурне виховання, структура, технологія.