Abstract:
У дисертації проаналізовано стан розробленості проблеми формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю. З’ясовано сутність і структуру творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Уточнено зміст ключових понять дослідження. Визначено критерії (когнітивно-творчий, мотиваційно-ціннісний, діяльнісно-творчий), показники і рівні (низький, середній, високий) сформованості творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю.
Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю (цілеспрямована позитивна мотивація студентів на віру в свої творчі сили, постійний розвиток власного творчого потенціалу; забезпечення комплексного розвитку індивідуально-творчих та діяльнісно-творчих здібностей студентів у процесі аудиторної роботи; удосконалення змісту, форм і методів вивчення народного танцю у позааудиторній мистецько-хореографічній діяльності). Розроблено навчально-методичне забезпечення процесу формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю.