Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Музика, Ольга Яношівна | |
dc.date.accessioned | 2016-09-13T21:36:34Z | |
dc.date.available | 2016-09-13T21:36:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Музика О. Я. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О.Я. Музика // матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття», (Київ, 14-15 квітня 2016 р.) / МОН України, Київ, ун-т ім. Б. Грінченка; за аг. ред. В.О. Огневʼюка [ редкол.: В.О. Огневюк, Н.М. Віннікова, К.Ю. Бацак та ін. ]. Київ, ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 497-504. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5339 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення художньо-творчої діяльності в саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розкривається роль викладача фахових дисциплін у процесі активізації художньо-творчої діяльності студентів. Наголошується на важливості формування у них стійкої мотивації до саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К. : Київ, ун-т ім.. Б. Грінченка, 2016. – 752 с. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371. 134: 74 (07); | |
dc.subject | майбутні вчителі образотворчого мистецтва | uk |
dc.subject | художньо-творча діяльність, мотивація, саморозвиток, самовдосконалення, самореалізація, синергетичний підхід, майбутні вчителі образотворчого мистецтва. | uk |
dc.title | Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |