00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2016-09-16T08:34:30Z
dc.date.available 2016-09-16T08:34:30Z
dc.date.issued 2016-09-16
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
dc.description.abstract Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;372.4(043)
dc.subject Початкова освіта uk
dc.subject Інклюзивна освіта uk
dc.title Теоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти uk
dc.type Monograph uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу