00 DSpace/Manakin Repository

Використання здоров’язбережувальних технологій, як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2016-11-23T12:27:44Z
dc.date.available 2016-11-23T12:27:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Осадченко Т. Використання здоров’язбережувальних технологій як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Тетяна Осадченко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2015. – Вип. 15. – С. 229–234. – (Серія: Педагогічні науки). uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5726
dc.description.abstract У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти використання здоров’язбережувальних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, що спрямовані на чергування інтелектуальної, емоційної та рухової видів діяльності; групової та парної форми роботи, які сприяють підвищенню рухової активності, вчать правилам спілкування; використання традиційних та нетрадиційних методів оздоровлення. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «здоров’язбережувальні технології» та «педагогічні умови». Представлено погляди науковців щодо класифікації здоров’язбережувальних технологій. Презентовано позиції успіху педагогічної діяльності студента щодо реалізації даних технологій в початковій школі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підготовка майбутнього вчителя uk
dc.subject здоров’язбережувальні технології uk
dc.title Використання здоров’язбережувальних технологій, як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу