dc.contributor.author |
Волошина, Ганна Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Волошин, Петро Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-02T08:37:58Z |
|
dc.date.available |
2016-12-02T08:37:58Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6026 |
|
dc.description.abstract |
У статті порушується проблема становлення громадянськості особистості засобами музики,адже вона унікальний засіб формування єдності ємоційної й інтелектуальної сфери.Проведено ретельний аналіз програм з музики для усіх класів загальноосвітньої школи,де всі прграмові твори аналізувалися з точки зору наявності в них стимулів по кожному із компонентів громадянськості:емоційному,когнітивному,аксіологічному і праксеологічному. Визначені основні напрями роботи поетапного прилучення школярів до громадянських,духовних цінностей на уроках музики: стимолювання пізнавальної діяльності у прцесі прилучення школярів до виховання громадянськості на уроках музики,збагачення емоційно-чуттєвого досвіду школярів на основі міжхудожніх асоціптивних звязків. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.015.311:78 |
|
dc.subject |
громадянськість |
uk |
dc.subject |
духовні ціності |
uk |
dc.subject |
компоненти громадянськості |
uk |
dc.subject |
міжхудожні зв'язки |
uk |
dc.subject |
музичне мистецтво |
uk |
dc.subject |
художньо творча діяльність |
uk |
dc.subject |
музична діяльність |
uk |
dc.subject |
методи впливу |
uk |
dc.subject |
міжхудожні асоціативні |
uk |
dc.subject |
активізація |
uk |
dc.title |
Музика як засіб становлення громадянської особистості |
uk |
dc.type |
Article |
uk |