Короткий опис(реферат):
У статті порушується проблема становлення громадянськості особистості засобами музики,адже вона унікальний засіб формування єдності ємоційної й інтелектуальної сфери.Проведено ретельний аналіз програм з музики для усіх класів загальноосвітньої школи,де всі прграмові твори аналізувалися з точки зору наявності в них стимулів по кожному із компонентів громадянськості:емоційному,когнітивному,аксіологічному і праксеологічному. Визначені основні напрями роботи поетапного прилучення школярів до громадянських,духовних цінностей на уроках музики: стимолювання пізнавальної діяльності у прцесі прилучення школярів до виховання громадянськості на уроках музики,збагачення емоційно-чуттєвого досвіду школярів на основі міжхудожніх асоціптивних звязків.