Abstract:
У дисертації досліджено проблему підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів. Доведено актуальність теми, проаналізовано зміст і стан підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів і з’ясовано особливості цього процесу. Виокремлено компоненти підготовки студентів: організація самостійної роботи, підготовка до самонавчання та самовиховання, виховання у художньому колективі. Науково обґрунтовано педагогічні умови підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів: застосування індивідуального підходу, застосування інноваційного підходу, стимулювання активності й самостійності. Визначено та конкретизовано критерії (мотиваційний, теоретичний, практичний), показники та схарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, початковий) готовності студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність моделі підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів.