Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2016-12-21T10:50:58Z | |
dc.date.available | 2016-12-21T10:50:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Возна З.О. До питання про організацію проектних уроків у навчанні предметів освітньої галузі «суспільствознавство»/ З.О. Возна // Уманська старовина: Науковий журнал. – Умань: Вид-во 2016. – Вип. 1. – С. 193– 206. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6464 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі інтеграції методу проектів в сучасну систему освіти. Визначені теоретичні та методичні аспекти уроків із застосуванням проектних форм навчання, основні умови оптимізації процесу навчання засобами навчальних проектів. Сформульовано методичні рекомендації організації проектної діяльності у навчальному процесі предметів освітньої галузі «Суспільствознавство». Розкрито методику проектної діяльності учителя на підготовчому і технологічному етапах. Визначено сутність поняття «проектний урок», подано класифікацію та структуру різних типів проектних уроків. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 94(07); | |
dc.subject | метод проектів | uk |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | проектний урок | uk |
dc.subject | навчальні проекти | uk |
dc.subject | проектна культура | uk |
dc.subject | проектна технологія | uk |
dc.title | ДО ПИТАННЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ПРОЕКТНИХ УРОКІВ У НАВЧАННІ ПРЕДМЕТІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО» | uk |
dc.type | Article | uk |