Abstract:
У статті розкривається поняття творчий потенціал та досліджується питання його розвитку у майбутніх вчителів хореографії в процесі викладання циклу дисциплін «Режисура в танці». Метою дослідження є вивчення ролі циклу дисциплін «Режисура в танці», який включає «Основи сценарної роботи», «Основи сценічного руху», «Основи акторської майстерності та режисури в танці», «Грим», «Теорія і методика організації масових танцювальних заходів», в розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії.
Description:
Гекалюк Л. Розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів-хореографів у процесі викладання циклу дисциплін «Режисура в танці» // Актуальні питання мистецької освіти та виховання: збірник наукових праць Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. – Умань: ВВП «Мрія», 2015. – С.96-104.