dc.contributor.author |
Карасєвич, Сергій Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2017-02-16T15:42:05Z |
|
dc.date.available |
2017-02-16T15:42:05Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імеін Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – В. 2. – 350 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6723 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в ЗОШ, яка включає критерії: мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, діяльнісно-практичний. Мотиваційно-ціннісний критерій визначаємо як комплекс взаємозв’язаних мотивів майбутнього вчителя до роботи, що проявляється в його відносинах, інтересах в педагогічній діяльності, як сформованість цільових орієнтацій до професійної діяльності, як професійна спрямованість на занятті фізкультурно-спортивною діяльністю (мотиви, інтереси, ціннісні орієнтації, рефлексія особистісного зростання). Інтелектуально-пізнавальний критерій характеризується кількістю і якістю засвоєних знань з комплексу навчальних дисциплін (педагогіка, психологія, група спортивних дисциплін тощо), які є необхідними для підготовки студентів до фізкультурно-спортивної діяльності. Діяльнісно-практичний критерій характеризується сформованою системою педагогічних умінь і навичок, які використовуються майбутнім вчителем у фізкультурно-спортивній діяльності. Кожен критерій характеризується відповідники показниками. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ФОП Жовтий О.О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.134:796(07); |
|
dc.subject |
мотиваційно-ціннісний критерій, |
uk |
dc.subject |
інтелектуально-пізнавальний критерій, |
uk |
dc.subject |
діяльнісно-практичний критерій, |
uk |
dc.subject |
майбутні учителі фізичної культури, |
uk |
dc.subject |
готовність майбутнього вчителя, |
uk |
dc.subject |
фізкультурно-спортивна діяльність. |
uk |
dc.title |
Структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі |
uk |
dc.type |
Article |
uk |