Abstract:
У статті висвітлена актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів до розвитку творчого мислення учнів початкової школи при роботі над складеними типовими задачами, а саме при розв'язку складених задач різними способами, складанням графічних схем та схем аналітичного, синтетичного міркувань, складання обернених задач до запропонованої задачі тощо. При роботи над складеними задачами доцільно використовувати різноманітні методи та засоби навчання, які допомагають учню опановувати важливу змістову лінію початкового курсу математики. Мета статті полягає у визначенні ефективних методів навчання математиці, які б активізували думку дитини, а також допомогли вчителям і студентам факультету підготовки вчителів початкової школи оволодіти методичними підходами до більш глибокого вивчення навчального матеріалу з математики, розкрили нестандартні можливості його змісту. Головним спрямуванням статті є розробка практичних завдань, які стануть основою для розвитку творчого мислення учнів початкової школи при роботі над складеними задачами на уроках математики.