DSpace Repository

СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІЛЕЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТИ ДЛЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Совгіра, Світлана Василівна
dc.contributor.author Душечкіна, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2017-05-10T10:48:23Z
dc.date.available 2017-05-10T10:48:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Совгіра С.В., Душечкіна Н.Ю. Співвідношення цілей екологічної освіти та освіти для стійкого розвитку / Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference " Scientific Issues of the Modernity" (April 27, 2017, Dubai, UAE) International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” № 5(21), Vol.3, May 2017. С.55-58 uk
dc.identifier.issn 2413-1032
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6928
dc.description.abstract У статті були розглянуті взаємозв'язок між поняттями «екологічна освіта» і «освіта в інтересах сталого розвитку». Показує, що в останнє десятиліття змінилися цілі екологічної освіти, особливо в напрямку його компонента особистої діяльності (від екологічної освіти, формування екологічної відповідальності індивіда до формування здатності самостійно застосовувати освітні навички і знання предмета для розробка та організація екологічно безпечної поведінки в прогнозованих проблемних екологічних ситуацій). Встановлено, що коефіцієнт виявлення мети екологічної освіти і освіти в інтересах сталого розвитку є очевидною, що освіта в інтересах сталого розвитку, заснованому на тому, що було написано вище, набагато ширше власне екологічна освіта, оскільки воно включає в себе не тільки природні науки, а й соціальні та гуманітарні знання. Показує, що мета екологічної освіти в інтересах сталого розвитку в даний час є формування екологічної компетентності особистості як здатність і готовність до природоохоронної діяльності на основі принципів екологічної культури в інтересах суспільства і володіти собою. Доведено, що в цілому не змінилися основні принципи, притаманні як екологічної освіти та екологічної освіти в інтересах сталого розвитку, а саме, орієнтація формування екологічної культури за допомогою моральної і духовної трансформації, шляхом зміни екологічної свідомості і способу екологічного мислення, за рахунок поліпшення екологічної поведінки та природоохоронної діяльності. Там немає сумнівів в тому, що практичне значення нових цілей, їх спрямованість на формування здатності вирішувати проблеми, планувати свою діяльність в невеликому передбачуваного, швидко мінливих умовах. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” uk
dc.subject екологічна освіта uk
dc.subject освіта в інтересах сталого розвитку uk
dc.subject сталий розвиток uk
dc.subject екологічна поведінка і екологічна діяльність uk
dc.title СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІЛЕЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТИ ДЛЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account