dc.contributor.author |
Совгіра, Світлана Василівна |
|
dc.contributor.author |
Душечкіна, Наталія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-10T10:48:23Z |
|
dc.date.available |
2017-05-10T10:48:23Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Совгіра С.В., Душечкіна Н.Ю. Співвідношення цілей екологічної освіти та освіти для стійкого розвитку / Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference " Scientific Issues of the Modernity" (April 27, 2017, Dubai, UAE) International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” № 5(21), Vol.3, May 2017. С.55-58 |
uk |
dc.identifier.issn |
2413-1032 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6928 |
|
dc.description.abstract |
У статті були розглянуті взаємозв'язок між поняттями «екологічна освіта» і «освіта в інтересах сталого розвитку». Показує, що в останнє десятиліття змінилися цілі екологічної освіти, особливо в напрямку його компонента особистої діяльності (від екологічної освіти, формування екологічної відповідальності індивіда до формування здатності самостійно застосовувати освітні навички і знання предмета для розробка та організація екологічно безпечної поведінки в прогнозованих проблемних екологічних ситуацій). Встановлено, що коефіцієнт виявлення мети екологічної освіти і освіти в інтересах сталого розвитку є очевидною, що освіта в інтересах сталого розвитку, заснованому на тому, що було написано вище, набагато ширше власне екологічна освіта, оскільки воно включає в себе не тільки природні науки, а й соціальні та гуманітарні знання. Показує, що мета екологічної освіти в інтересах сталого розвитку в даний час є формування екологічної компетентності особистості як здатність і готовність до природоохоронної діяльності на основі принципів екологічної культури в інтересах суспільства і володіти собою. Доведено, що в цілому не змінилися основні принципи, притаманні як екологічної освіти та екологічної освіти в інтересах сталого розвитку, а саме, орієнтація формування екологічної культури за допомогою моральної і духовної трансформації, шляхом зміни екологічної свідомості і способу екологічного мислення, за рахунок поліпшення екологічної поведінки та природоохоронної діяльності. Там немає сумнівів в тому, що практичне значення нових цілей, їх спрямованість на формування здатності вирішувати проблеми, планувати свою діяльність в невеликому передбачуваного, швидко мінливих умовах. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” |
uk |
dc.subject |
екологічна освіта |
uk |
dc.subject |
освіта в інтересах сталого розвитку |
uk |
dc.subject |
сталий розвиток |
uk |
dc.subject |
екологічна поведінка і екологічна діяльність |
uk |
dc.title |
СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІЛЕЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТИ ДЛЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |