Короткий опис(реферат):
У статті були розглянуті взаємозв'язок між поняттями «екологічна освіта» і «освіта в інтересах сталого розвитку». Показує, що в останнє десятиліття змінилися цілі екологічної освіти, особливо в напрямку його компонента особистої діяльності (від екологічної освіти, формування екологічної відповідальності індивіда до формування здатності самостійно застосовувати освітні навички і знання предмета для розробка та організація екологічно безпечної поведінки в прогнозованих проблемних екологічних ситуацій). Встановлено, що коефіцієнт виявлення мети екологічної освіти і освіти в інтересах сталого розвитку є очевидною, що освіта в інтересах сталого розвитку, заснованому на тому, що було написано вище, набагато ширше власне екологічна освіта, оскільки воно включає в себе не тільки природні науки, а й соціальні та гуманітарні знання. Показує, що мета екологічної освіти в інтересах сталого розвитку в даний час є формування екологічної компетентності особистості як здатність і готовність до природоохоронної діяльності на основі принципів екологічної культури в інтересах суспільства і володіти собою. Доведено, що в цілому не змінилися основні принципи, притаманні як екологічної освіти та екологічної освіти в інтересах сталого розвитку, а саме, орієнтація формування екологічної культури за допомогою моральної і духовної трансформації, шляхом зміни екологічної свідомості і способу екологічного мислення, за рахунок поліпшення екологічної поведінки та природоохоронної діяльності. Там немає сумнівів в тому, що практичне значення нових цілей, їх спрямованість на формування здатності вирішувати проблеми, планувати свою діяльність в невеликому передбачуваного, швидко мінливих умовах.