dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Коберник, Олександр Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Волошина, Ганна Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Роєнко, Людмила Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Муковіз, Олексій Павлович |
|
dc.contributor.author |
Ящук, Олена Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Щербак, Олександр Валерійович |
|
dc.contributor.author |
Голуб, Володимир Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Дячук, Павло Вікторович |
|
dc.contributor.author |
Перфільєва, Людмила Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-29T07:36:30Z |
|
dc.date.available |
2017-05-29T07:36:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6958 |
|
dc.description.abstract |
У монографії розглядається проблема підвищення якості підготовки студентів,магістрантів через використання інноваційних педагогічних технологій;підготовки майбутніх вчителів до упровадження інтерактивного навчання і виховання у практику їхньої роботи. Розкрито сутність інноваційного навчання, визначені ефективні шляхи формування готовності вчителя до упровадження інноваційних педагогічних технологій у початковій школі. Рекомендовано для вчителів початкової школи, керівників загальноосвітніх шкіл, студентів, магістрантів вищих навчальних закладів. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:373.3.011.3-051 |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;74.589.83 |
|
dc.subject |
Інновації |
uk |
dc.subject |
підготовка вчителя |
uk |
dc.subject |
Педагогічні технології |
uk |
dc.subject |
Початкова школа |
uk |
dc.subject |
Готовність вчителя |
uk |
dc.subject |
Літературознавчі поняття |
uk |
dc.subject |
Дстанційне навчання |
uk |
dc.subject |
Логічні уміння |
uk |
dc.subject |
Інформаційно -комунікаційні технології |
uk |
dc.subject |
Гра |
uk |
dc.title |
Підготовка вчителя до використання інноваційних педагогічних технологій у початковій школі |
uk |
dc.type |
Monograph |
uk |