dc.contributor.author |
Волошина, Ганна Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Роєнко, Людмила Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-27T11:35:06Z |
|
dc.date.available |
2017-09-27T11:35:06Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7049 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається один з найважливіших аспектів курсу методики викладання російської мови в початкових класах-методика роботи над словом.Показана роль слова у розвитку зв'язаного мовлення молодших школярів,визначені найефективніші спеціальні методичні прийоми збагачення активного словника молодшого школяра, розкрито зміст роботи над лексичним,граматичним значенням слова у кожному класі, особливості роботи над прямим і переносним значенням слова, над фразеологічними одиницями,розроблені методичні рекомендації стосовно роботи над словом при вивченні російської мови як другої,шляхи попередження інтерферації. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.016.:811.161.1 |
|
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
молодшы школяры |
uk |
dc.subject |
прийоми роботи |
uk |
dc.subject |
словниковий запас |
uk |
dc.subject |
активний словник |
uk |
dc.subject |
активізація активного словника |
uk |
dc.subject |
пряме значення слова |
uk |
dc.subject |
переносне значення слова |
uk |
dc.subject |
фразеологізм |
uk |
dc.subject |
попередження |
uk |
dc.title |
Особенности работы над словом на уроках русского языка в начальной школе |
uk |
dc.type |
Article |
uk |