Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волошина, Ганна Петрівна | |
dc.contributor.author | Роєнко, Людмила Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2017-09-27T11:35:06Z | |
dc.date.available | 2017-09-27T11:35:06Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7049 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається один з найважливіших аспектів курсу методики викладання російської мови в початкових класах-методика роботи над словом.Показана роль слова у розвитку зв'язаного мовлення молодших школярів,визначені найефективніші спеціальні методичні прийоми збагачення активного словника молодшого школяра, розкрито зміст роботи над лексичним,граматичним значенням слова у кожному класі, особливості роботи над прямим і переносним значенням слова, над фразеологічними одиницями,розроблені методичні рекомендації стосовно роботи над словом при вивченні російської мови як другої,шляхи попередження інтерферації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.016.:811.161.1 | |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | молодшы школяры | uk |
dc.subject | прийоми роботи | uk |
dc.subject | словниковий запас | uk |
dc.subject | активний словник | uk |
dc.subject | активізація активного словника | uk |
dc.subject | пряме значення слова | uk |
dc.subject | переносне значення слова | uk |
dc.subject | фразеологізм | uk |
dc.subject | попередження | uk |
dc.title | Особенности работы над словом на уроках русского языка в начальной школе | uk |
dc.type | Article | uk |