Короткий опис(реферат):
У монографії нa основі aнaлізy нayкових психологічних та акмеологічних джeрeл визнaчено теоретичну модель професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Структура професіоналізму представлена когнітивним, мотиваційно-ціннісним та операційно-технологічним компонентами. Описано психологічні особливості (критерії, показники, рівні, умови та чинники) розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Описано авторську програму розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, подано результати її впровадження.
Монографія розрахована для викладачів, магістрів вищих педагогічних навчальних закладів та керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цікавляться проблемами професійного становлення керівників.