Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шулдик, Анатолій Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2017-11-20T17:32:46Z | |
dc.date.available | 2017-11-20T17:32:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7471 | |
dc.description.abstract | У монографії нa основі aнaлізy нayкових психологічних та акмеологічних джeрeл визнaчено теоретичну модель професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Структура професіоналізму представлена когнітивним, мотиваційно-ціннісним та операційно-технологічним компонентами. Описано психологічні особливості (критерії, показники, рівні, умови та чинники) розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Описано авторську програму розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, подано результати її впровадження. Монографія розрахована для викладачів, магістрів вищих педагогічних навчальних закладів та керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цікавляться проблемами професійного становлення керівників. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.98 - 051: 371.1 ББК 88.411.9 : 74.204.1 Ш 95; | |
dc.subject | професіоналізм, компетентність, когнітивний компонент професіоналізму, мотиваційно-ціннісний компонент професіоналізму, операційний компонент професіоналізму, керівник, вищий навчальний заклад | uk |
dc.title | Психологічні особливості розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів | uk |
dc.type | Monograph | uk |