00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні особливості розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шулдик, Анатолій Володимирович
dc.date.accessioned 2017-11-20T17:32:46Z
dc.date.available 2017-11-20T17:32:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7471
dc.description.abstract У монографії нa основі aнaлізy нayкових психологічних та акмеологічних джeрeл визнaчено теоретичну модель професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Структура професіоналізму представлена когнітивним, мотиваційно-ціннісним та операційно-технологічним компонентами. Описано психологічні особливості (критерії, показники, рівні, умови та чинники) розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Описано авторську програму розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, подано результати її впровадження. Монографія розрахована для викладачів, магістрів вищих педагогічних навчальних закладів та керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цікавляться проблемами професійного становлення керівників. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 159.98 - 051: 371.1 ББК 88.411.9 : 74.204.1 Ш 95;
dc.subject професіоналізм, компетентність, когнітивний компонент професіоналізму, мотиваційно-ціннісний компонент професіоналізму, операційний компонент професіоналізму, керівник, вищий навчальний заклад uk
dc.title Психологічні особливості розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів uk
dc.type Monograph uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу