00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-11-21T16:31:21Z
dc.date.available 2017-11-21T16:31:21Z
dc.date.issued 2017-11-21
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509
dc.description.abstract У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.03+159.955;
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject творче мислення uk
dc.subject творча особистість вчителя uk
dc.subject проблемно-конфліктна ситуація uk
dc.subject суб’єкт-суб’єктні відносини uk
dc.title Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу