dc.contributor.author |
Кравчук, Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-26T13:42:13Z |
|
dc.date.available |
2017-11-26T13:42:13Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-26 |
|
dc.identifier.citation |
Кравчук О. В. Антиінноваційні бар’єри в історії педагогічного новаторського руху в Україні у ХХ ст. / О. В. Кравчук // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск LXXVII / Том 1. – Херсон, 2017. – С. 23–28. |
uk |
dc.identifier.issn |
2413-1865 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7686 |
|
dc.description |
Стаття написана в журнал який включений до міжнародної наукометричної бази Копернікус |
uk |
dc.description.abstract |
У статті здійснено ретроспективний аналіз негативних чинників, або антиінноваційних бар’єрів, що перешкоджали успішному впровадженню педагогічних інновацій у практику української школи у ХХ столітті. До них належали механічне копіювання досвіду, адміністративне нав’язування передового досвіду, швидка зміна і невиправдана кількість новацій. Відсутність кваліфікованого вивчення сутності нововведення ставала причиною нівеляції його позитивних рис, зумовлювала полярні оцінки перед початком і після застосування, що як наслідок викликало сумніви в ефективності та доцільності наступного нововведення. Ігнорування набутого досвіду може стати перешкодою для успішного впровадження інновацій на сучасному етапі. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.001.76(477)"191";Випуск LXXVII Том І |
|
dc.subject |
педагогічні інновації |
uk |
dc.subject |
передовий педагогічний досвід |
uk |
dc.subject |
упровадження досвіду |
uk |
dc.subject |
антиінноваційнні бар’єри |
uk |
dc.title |
Антиінноваційні бар’єри в історії педагогічного новаторського руху в Україні у ХХ ст. |
uk |
dc.type |
Article |
uk |