Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T13:42:13Z | |
dc.date.available | 2017-11-26T13:42:13Z | |
dc.date.issued | 2017-11-26 | |
dc.identifier.citation | Кравчук О. В. Антиінноваційні бар’єри в історії педагогічного новаторського руху в Україні у ХХ ст. / О. В. Кравчук // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск LXXVII / Том 1. – Херсон, 2017. – С. 23–28. | uk |
dc.identifier.issn | 2413-1865 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7686 | |
dc.description | Стаття написана в журнал який включений до міжнародної наукометричної бази Копернікус | uk |
dc.description.abstract | У статті здійснено ретроспективний аналіз негативних чинників, або антиінноваційних бар’єрів, що перешкоджали успішному впровадженню педагогічних інновацій у практику української школи у ХХ столітті. До них належали механічне копіювання досвіду, адміністративне нав’язування передового досвіду, швидка зміна і невиправдана кількість новацій. Відсутність кваліфікованого вивчення сутності нововведення ставала причиною нівеляції його позитивних рис, зумовлювала полярні оцінки перед початком і після застосування, що як наслідок викликало сумніви в ефективності та доцільності наступного нововведення. Ігнорування набутого досвіду може стати перешкодою для успішного впровадження інновацій на сучасному етапі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.001.76(477)"191";Випуск LXXVII Том І | |
dc.subject | педагогічні інновації | uk |
dc.subject | передовий педагогічний досвід | uk |
dc.subject | упровадження досвіду | uk |
dc.subject | антиінноваційнні бар’єри | uk |
dc.title | Антиінноваційні бар’єри в історії педагогічного новаторського руху в Україні у ХХ ст. | uk |
dc.type | Article | uk |