dc.contributor.author |
Кравчук, Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-26T17:48:55Z |
|
dc.date.available |
2017-11-26T17:48:55Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704 |
|
dc.description.abstract |
Передовий педагогічний досвід і різноманітні новаторські пошуки в освітній діяльності значною мірою зумовлені творчим характером педагогічної діяльності. Однак в освітній практиці стимулом до пошуків різноманітних інновацій стають і зовнішні чинники. Державні органи включно з керівними органами освіти різного рівня своїми розпорядженнями і рекомендаціями активізують новаторську діяльність. Водночас це засвідчує усвідомлення управлінськими структурами вагомість новаторської діяльності для досягнення високого рівня якості освіти. У статті здійснено ретроспективний огляд різних урядових документів, документів керівних органів освіти та матеріалів, опублікованих у центральній педагогічній пресі, у яких акцентовано на необхідності освітніх інновацій, важливості вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду у першій половині минулого століття, простежено, які заходи було передбачено для стимулювання новаторства і заохочення працівників до новаторської діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДКУДК 37 (477)(09)"19"; |
|
dc.subject |
історія української освіти |
uk |
dc.subject |
історія новаторства |
uk |
dc.subject |
новаторство |
uk |
dc.subject |
передовий педагогічний досвід |
uk |
dc.subject |
узагальнення передового досвіду |
uk |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk |
dc.subject |
новаторський рух |
uk |
dc.subject |
урядові освітні документи |
uk |
dc.subject |
нормативно-правова база |
uk |
dc.subject |
освітні інновації |
uk |
dc.title |
Організаційно-управлінські чинники активізації новаторського руху (перша половина ХХ ст.). |
uk |
dc.type |
Article |
uk |