Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T17:48:55Z | |
dc.date.available | 2017-11-26T17:48:55Z | |
dc.date.issued | 2017-11-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704 | |
dc.description.abstract | Передовий педагогічний досвід і різноманітні новаторські пошуки в освітній діяльності значною мірою зумовлені творчим характером педагогічної діяльності. Однак в освітній практиці стимулом до пошуків різноманітних інновацій стають і зовнішні чинники. Державні органи включно з керівними органами освіти різного рівня своїми розпорядженнями і рекомендаціями активізують новаторську діяльність. Водночас це засвідчує усвідомлення управлінськими структурами вагомість новаторської діяльності для досягнення високого рівня якості освіти. У статті здійснено ретроспективний огляд різних урядових документів, документів керівних органів освіти та матеріалів, опублікованих у центральній педагогічній пресі, у яких акцентовано на необхідності освітніх інновацій, важливості вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду у першій половині минулого століття, простежено, які заходи було передбачено для стимулювання новаторства і заохочення працівників до новаторської діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДКУДК 37 (477)(09)"19"; | |
dc.subject | історія української освіти | uk |
dc.subject | історія новаторства | uk |
dc.subject | новаторство | uk |
dc.subject | передовий педагогічний досвід | uk |
dc.subject | узагальнення передового досвіду | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | новаторський рух | uk |
dc.subject | урядові освітні документи | uk |
dc.subject | нормативно-правова база | uk |
dc.subject | освітні інновації | uk |
dc.title | Організаційно-управлінські чинники активізації новаторського руху (перша половина ХХ ст.). | uk |
dc.type | Article | uk |