dc.contributor.author |
Сирота, Зоя Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сирота, Всеволод Маркович |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-28T12:06:33Z |
|
dc.date.available |
2017-11-28T12:06:33Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7793 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у
процесі творчого розвитку молодших школярів.
Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний
орієнтир її подальшого становлення.
Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів
здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо-
творчій діяльності учнів.
Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і
розвитку художніх здібностей дітей.
Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено,
що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі
інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371,134; |
|
dc.subject |
педагогічна стратегія |
uk |
dc.subject |
інтегративний процес |
|
dc.subject |
творчий розвиток |
|
dc.subject |
творча імпровізація |
|
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |