Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сирота, Зоя Миколаївна | |
dc.contributor.author | Сирота, Всеволод Маркович | |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T12:06:33Z | |
dc.date.available | 2017-11-28T12:06:33Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7793 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у процесі творчого розвитку молодших школярів. Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний орієнтир її подальшого становлення. Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо- творчій діяльності учнів. Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і розвитку художніх здібностей дітей. Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено, що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371,134; | |
dc.subject | педагогічна стратегія | uk |
dc.subject | інтегративний процес | |
dc.subject | творчий розвиток | |
dc.subject | творча імпровізація | |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk |
dc.type | Article | uk |