Abstract:
У статті розглянуто поняття діяльність, творча діяльність.
Самостійну творчо-пізнавальну діяльність визначено як
дослідницький пошук, нестандартне мислення.
Теоретично обґрунтовано ступінь активізації творчо-пізнавальної
діяльності учнів у процесі музично-інтонаційного, візуально-образного,
ритмо-пластичного аспектів художньо-творчого мислення особистості.
Виявлено значення імпровізації як чинника розвитку самостійної
активності учнів у творчо-пізнавальній діяльності.
Як «першотворчість» це вільний політ свавільної фантазії,
відсутність попередньої підготовки, здатність імпровізатора миттєво
асимілювати сторонню ідею, образно освоювати і втілювати матеріал,
запропонований зовні.
Досліджено музично-інтонаційну, візуально-образну, ритмопластичну
діяльність у процесі імпровізації.