Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто і проаналізовано науково-методичні, педагогічні, психологічні, літературні джерела, аспекти екологічного виховання молоді з використанням засобів природоохоронної діяльності. Використано методи: аналіз науково-педагогічної, психологічної, методичної літератури; синтез; порівняння; класифікація; систематизація й узагальнення теоретичних та емпіричних даних. Уточнено зміст понять «природоохоронна діяльність», «засіб», «засоби природоохоронної діяльності». Висвітлено класифікацію засобів природоохоронної діяльності, охарактеризовано їх категорії: матеріальні, інформаційні, дидактичні та засоби діяльності, описано методику використання зазначених засобів у навчально-виховному процесі. Розкрито класифікацію засобів та їх роль в екологічному вихованні майбутніх учителів. Засоби природоохоронної діяльності відіграють важливу роль у екологічному вихованні студентів педагогічних університетів, використання їх різновидів дає можливість студентам набуття досвіду здійснення природоохоронної роботи, як в аудиторних так і позааудиторних організаційних формах, підвищує рівень екологічних знань та екологічного виховання майбутніх учителів.