Abstract:
У статті представлено аналіз навчально-методичних посібників викладачів кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: 1) проаналізовано характерні особливості підготовки сучасних навчально-методичних посібників в системі хореографічно-педагогічної освіти; 2) висвітлено структуру та зміст навчально-методичних посібників кафедри хореографії та художньої культури УДПУ, розроблених в межах підтеми «Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії» комплексного наукового проекту «Теоретичні та методичні засади розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні»; 3) визначено роль навчально-методичних посібників у підготовці вчителя нової генерації в системі хореографічно-педагогічної освіти.