Короткий опис(реферат):
У дисертації охарактеризовано стан розробленості проблеми дослідження; розкрито зміст і уточнено сутність ключових понять дослідження; визначено особливості фізкультурно-спортивної діяльності майбутніх учителів фізичної культури, проаналізовано стан підготовки майбутніх учителів фізичної культури; уточнено критерії, показники й схарактеризовано рівні їх готовності до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах; висвітлено організацію та методику проведення констатувального етапу дослідно-експериментальної роботи, розроблено модель і зреалізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах; проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи.