dc.contributor.author |
Валюк, Вікторія Федорівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-17T20:39:14Z |
|
dc.date.available |
2018-01-17T20:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Валюк В.Ф. СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БІОХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ/ В.Ф. Валюк ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА (СЕРІЯ: ПЕДАГОГІКА) № 4 (59), 2017. - С. 96-101 |
uk |
dc.identifier.issn |
2078-1687 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8406 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано методичну систему навчання біохімії, яка спрямована на методичну підготовку
студентів і є наслідком застосування різних методологічних підходів до її побудови. Показано, що застосу-
вання еволюційного, структурно-функціонального та екологічного підходів до аналізу кожного біохімічного
поняття дозволяє розкрити їх цілісність та виявити суттєві характеристики, які служать основою для
побудови біохімічного змісту в школі. Методична підготовка студентів в процесі вивчення курсу біохімії за-
снована на системі проблемних методичних ситуацій, що моделюють професійну діяльність вчителя і діяль-
ність учня при роботі з біохімічним змістом. Засвоєння біохімічного змісту, а також методів, форм і засобів
його вивчення досягається за рахунок його переосмислення і методичної переробки в доступні для школярів
завдання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378.091.39;№ 4 (59) |
|
dc.subject |
майбутні учителі хімії |
uk |
dc.subject |
методична система |
|
dc.subject |
педагогічна система |
|
dc.subject |
педагогічна творчість |
|
dc.subject |
технології |
|
dc.title |
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БІОХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |