00 DSpace/Manakin Repository

СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БІОХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Валюк, Вікторія Федорівна
dc.date.accessioned 2018-01-17T20:39:14Z
dc.date.available 2018-01-17T20:39:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Валюк В.Ф. СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БІОХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ/ В.Ф. Валюк ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА (СЕРІЯ: ПЕДАГОГІКА) № 4 (59), 2017. - С. 96-101 uk
dc.identifier.issn 2078-1687
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8406
dc.description.abstract У статті проаналізовано методичну систему навчання біохімії, яка спрямована на методичну підготовку студентів і є наслідком застосування різних методологічних підходів до її побудови. Показано, що застосу- вання еволюційного, структурно-функціонального та екологічного підходів до аналізу кожного біохімічного поняття дозволяє розкрити їх цілісність та виявити суттєві характеристики, які служать основою для побудови біохімічного змісту в школі. Методична підготовка студентів в процесі вивчення курсу біохімії за- снована на системі проблемних методичних ситуацій, що моделюють професійну діяльність вчителя і діяль- ність учня при роботі з біохімічним змістом. Засвоєння біохімічного змісту, а також методів, форм і засобів його вивчення досягається за рахунок його переосмислення і методичної переробки в доступні для школярів завдання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Київський університет імені Бориса Грінченка uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378.091.39;№ 4 (59)
dc.subject майбутні учителі хімії uk
dc.subject методична система
dc.subject педагогічна система
dc.subject педагогічна творчість
dc.subject технології
dc.title СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БІОХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу