Короткий опис(реферат):
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни). – Інститут педагогіки НАПН України, Київ, 2014.
У дисертації подано результати дослідження проектної діяльності старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих предметів. Визначено основні характеристики змісту суспільствознавчих предметів, умови оптимізації процесу навчання засобами навчальних проектів. Визначено компоненти, показники суспільствознавчої компетентності, вивчено вплив проектної діяльності на рівні її сформованості в учнів старших класів. Виявлено особистісні та змістово-процесуальні фактори й методичні умови реалізації навчальних проектів. Розроблено й експериментально перевірено методику проектної діяльності учнів у навчанні суспільствознавства, оцінено її ефективність у формуванні та розвитку суспільствознавчої компетентності старшокласників. Сформульовано методичні рекомендації організації проектної діяльності у навчальному процесі.