00 DSpace/Manakin Repository

ФАХОВО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ВИМІР СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Сулим, Володимир Трохимович
dc.date.accessioned 2018-03-07T06:48:34Z
dc.date.available 2018-03-07T06:48:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8561
dc.description Пічкур М. О. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / М. О. Пічкур, І. І. Демченко, В. Т. Сулим // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 90-94 uk
dc.description.abstract Авторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії, самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК: 378:37.3.011.3-051]:376-056;
dc.subject фахова ідентифікація, стан готовності, майбутній педагог, інклюзивна освіта, психолого-педагогічна діагностика; uk
dc.subject specialty identification uk
dc.subject skills
dc.subject future teachers
dc.subject inclusive education
dc.subject psycho-pedagogical activities
dc.title ФАХОВО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ВИМІР СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ uk
dc.title.alternative SPECIALTY-IDENTIFICATION ASPECT OF ASSESSING FUTURE TEACHERS’ SKILLS OF WORKING IN TERMS OF INCLUSIVE EDUCATION uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу