Короткий опис(реферат):
Авторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного
виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники
доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії,
самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти
студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу
для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України.
Суть розробки, основні результати:
Пічкур М. О. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / М. О. Пічкур, І. І. Демченко, В. Т. Сулим // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 90-94