DSpace Repository

Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів

Show simple item record

dc.contributor.author Козій, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-03-07T14:46:03Z
dc.date.available 2018-03-07T14:46:03Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Козій О.М. Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – Випуск 45. – 329 с. uk
dc.identifier.issn 2307-4922
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564
dc.description.abstract У статті розкривається роль мотивації і свідоме розуміння її значення у формуванні образно-інтонаційних навичок майбутнього вчителя музичного мистецтва процесі вивчення диригентсько- хорових дисциплін. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ФОП Жовтий О. О. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371 (06) ББК 74.20я5;
dc.subject мотивація, інтонація образно-інтонаційні навички, студенти педагогічних коледжів. uk
dc.subject motivation, intonation, vividly-intonation skills, students of pedagogical colleges uk
dc.title Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів uk
dc.title.alternative THE ROLE OF MOTIVATION OF FORMING VIVIDLY-INTONATION SKILLS OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL COLLEDGES uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account