00 DSpace/Manakin Repository

Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козій, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-03-07T14:46:03Z
dc.date.available 2018-03-07T14:46:03Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Козій О.М. Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – Випуск 45. – 329 с. uk
dc.identifier.issn 2307-4922
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564
dc.description.abstract У статті розкривається роль мотивації і свідоме розуміння її значення у формуванні образно-інтонаційних навичок майбутнього вчителя музичного мистецтва процесі вивчення диригентсько- хорових дисциплін. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ФОП Жовтий О. О. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371 (06) ББК 74.20я5;
dc.subject мотивація, інтонація образно-інтонаційні навички, студенти педагогічних коледжів. uk
dc.subject motivation, intonation, vividly-intonation skills, students of pedagogical colleges uk
dc.title Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів uk
dc.title.alternative THE ROLE OF MOTIVATION OF FORMING VIVIDLY-INTONATION SKILLS OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL COLLEDGES uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу