Короткий опис(реферат):
У статті розкривається зміст поняття готовності майбутнього вчителя до формування логічних умінь молодших школярів, що розуміється як свідомо організований процес, який передбачає формування таких якостей майбутнього фахівця, завдяки яким він буде теоретично та методично готовий до роботи з оволодіння молодшими школярами вміннями виконувати логічні операції. Доводиться, що підготовка фахівця до даного виду діяльності становить необхідну і важливу складову професійної підготовки майбутніх учителів. Вона нерозривно пов'язана з психолого-педагогічною, методичною та спеціальною підготовкою. Процес такої підготовки націлений на зміну змісту, форм і методів професійної підготовки майбутнього вчителя. Охарактеризовано критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до формування логічних умінь молодших школярів: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний.