Abstract:
У статті на основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури розкривається сутність поняття умова, педагогічна умова, педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь учнів. На основі теоретичного вивчення сучасного стану досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі та результатів констатувального експерименту нами визначені та обґрунтовані педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів логічних умінь: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів початкової школи до оволодіння методикою формування в учнів логічних умінь; удосконалення змістового наповнення та програмно-методичного забезпечення процесу підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» в контексті формування логічних умінь учнів; використання активних та інтерактивних форм і методів у теоретичній, практичній та методичній підготовці студентів до формування логічних умінь учнів молодшого шкільного віку