dc.contributor.author |
Ящук, Олена Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-10T12:26:28Z |
|
dc.date.available |
2018-04-10T12:26:28Z |
|
dc.date.issued |
2018-04-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8643 |
|
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури розкривається сутність поняття умова, педагогічна умова, педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь учнів. На основі теоретичного вивчення сучасного стану досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі та результатів констатувального експерименту нами визначені та обґрунтовані педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів логічних умінь: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів початкової школи до оволодіння методикою формування в учнів логічних умінь; удосконалення змістового наповнення та програмно-методичного забезпечення процесу підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» в контексті формування логічних умінь учнів; використання активних та інтерактивних форм і методів у теоретичній, практичній та методичній підготовці студентів до формування логічних умінь учнів молодшого шкільного віку |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:373.3.011.3-051 |
|
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
інтелектуальний розвиток |
uk |
dc.subject |
формування логічних умінь |
uk |
dc.subject |
молодші школярі |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.title |
Pedagogical conditions for professional training of future primary school teachers to pupils’ logical skills formation |
uk |
dc.type |
Article |
uk |