dc.contributor.author |
Ткачук, Галина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-16T08:02:21Z |
|
dc.date.available |
2018-08-16T08:02:21Z |
|
dc.date.issued |
2017-12 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук Г.В. Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті. 2017. №4 (33). C.143-156. DOI: 10.14308/ite000655. |
uk |
dc.identifier.other |
10.14308/ite000655 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8827 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена розгляду проблеми змішаного навчання у закладах вищої освіти. Зокрема, у статті аналізуються законодавчі документи щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес, стратегій вищої освіти, запровадження дистанційного навчання, що дає змогу визначити актуальність розгляду питання змішаного навчання. Автором також здійснюється аналіз поняття змішаного навчання на основі трактувань, поданих у науково-педагогічній літературі. Такий аналіз дав змогу визначити неоднозначність та некоректність представлених тверджень, а також запропонувати власне бачення цього терміну. З метою визначення переваг змішаного навчання, здійснено аналіз позитивних та негативних сторін усіх технологій, що поєднуються в системі змішаного навчання. На основі аналізу різних моделей навчання визначено найбільш оптимальні такі моделі, як модель ротації за станціями та модель «Перевернутий клас». Наведено приклад використання поєднання цих моделей у процесі вивчення теми «Будова комп’ютера» студентами напряму підготовки «Інформатика». Заняття проводиться в декілька етапів та передбачає, в межах основного блоку, зміну режиму протягом п’яти «станцій». На основі проведеного дослідження визначено загальнодидактичні та методичні принципи організації змішаного навчання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Херсонський державний університет |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.315.7 |
|
dc.subject |
змішане навчання |
uk |
dc.subject |
ротаційна модель |
uk |
dc.subject |
моделі змішаного навчання |
uk |
dc.subject |
електронне навчання |
uk |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk |
dc.subject |
мобільне навчання |
uk |
dc.title |
Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі |
uk |
dc.title.alternative |
Blended learning and features of the use of the rotation model in the educational process |
uk |
dc.type |
Article |
uk |