00 DSpace/Manakin Repository

Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-08-16T08:02:21Z
dc.date.available 2018-08-16T08:02:21Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.citation Ткачук Г.В. Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті. 2017. №4 (33). C.143-156. DOI: 10.14308/ite000655. uk
dc.identifier.other 10.14308/ite000655
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8827
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду проблеми змішаного навчання у закладах вищої освіти. Зокрема, у статті аналізуються законодавчі документи щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес, стратегій вищої освіти, запровадження дистанційного навчання, що дає змогу визначити актуальність розгляду питання змішаного навчання. Автором також здійснюється аналіз поняття змішаного навчання на основі трактувань, поданих у науково-педагогічній літературі. Такий аналіз дав змогу визначити неоднозначність та некоректність представлених тверджень, а також запропонувати власне бачення цього терміну. З метою визначення переваг змішаного навчання, здійснено аналіз позитивних та негативних сторін усіх технологій, що поєднуються в системі змішаного навчання. На основі аналізу різних моделей навчання визначено найбільш оптимальні такі моделі, як модель ротації за станціями та модель «Перевернутий клас». Наведено приклад використання поєднання цих моделей у процесі вивчення теми «Будова комп’ютера» студентами напряму підготовки «Інформатика». Заняття проводиться в декілька етапів та передбачає, в межах основного блоку, зміну режиму протягом п’яти «станцій». На основі проведеного дослідження визначено загальнодидактичні та методичні принципи організації змішаного навчання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Херсонський державний університет uk
dc.relation.ispartofseries УДК;371.315.7
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject ротаційна модель uk
dc.subject моделі змішаного навчання uk
dc.subject електронне навчання uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject мобільне навчання uk
dc.title Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі uk
dc.title.alternative Blended learning and features of the use of the rotation model in the educational process uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу