Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | |
dc.contributor.author | Гончаренко, Ганна Євдокимівна | |
dc.contributor.author | Душечкіна, Наталія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2018 | |
dc.date.available | 2018 | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-950180-3-9 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8832 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється освітня важливість навчальних закладів охорони здоров'я освітнього середовища вищої освіти в частині підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Виявлено різноманітні підходи до концепцій "навчального середовища", " здоров'язбережувального навколишнього середовища", "навчального середовища". Роз'яснено структуру оздоровчого навчального середовища, яка охоплює педагогічний склад, студентів, їх сімей, а також педагогічні системи базових навчальних закладів, що пояснюється всебічним розумінням здорового способу життя в єдності фізичні, психологічні, соціокультурні компоненти та цілісність навчального процесу. Важливість психолого-педагогічного, спортивно-оздоровчого та медико-фізичного здоров'я ресурсів збереження навчального середовища, спрямованого на вирішення проблем зміцнення фізичного здоров'я студентів (медична фізкультура); формування ціннісних поглядів, емоційного управління (психологічні та педагогічні ресурси) та виховання культури здоров'я, що здійснюється шляхом здійснення спортивно-оздоровчої діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | освітннє середовище | uk |
dc.subject | психологічні та педагогічні ресурси | uk |
dc.subject | спортивно-рекреаційні ресурси | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.title | Виховне значення здоров’язбережувального освітнього середовища закладів вищої освіти | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |